ΣεξοΓαστρονομια IV, ή αλλιως "Για μια κρεπα σοκολατα"

Σε πιανω με τα δυο μου χερια
και σε ζουλαω συγκρατημενα
μου σφιγγονται τα κωλομερια
εχεις φτιαχτει μονο για μενα

Δαχτυλο ευθυς σου βαζω
και ηδονικα το γλύφω
την καυτη σου σοκολατα
στα βυζια μου πασαλειφω

Σε δαγκανω πανω ως κατω
τρεχουν εξω τα ζουμια σου
σταλια χαμενη δεν αφηνω
αποψε εισαι ολη δικια μου

Σου πιπιλαω το ζυμαρι
βγαζω το πουκαμισο μου
παθιασμενα αλλα με χαρη
εξω πεταω τον ανδρισμο μου

γλυκολογα σου ψιθυριζω
μεσα σου καθως τον μπήζω
μα με καις μωρη φακλανα
καλλιο να σου βαζα μπανανα

4 σχόλια:

Scarbo είπε...

Mprabo re Palhkaria Mprabo!!
Ka8e fora poy peinaw skeftomai ta poihmata sas kai moy kobetai..
Keep the good job with my diet!

Eve είπε...

empneysmeno apo to american pie? Ti vitsia einai ayta? Pare mia plastikh koukla. De tha kaigesai k olas!
:P

mitsaras είπε...

Χαλαρά η καλύτερη σεξογαστρονομία μετά τον πατσά (τον αυθεντικό, όχι την απομίμηση που δημοσιεύτηκε εδώ). Όμως νομίζω πως είναι η σεξογαστρονομια V και όχι IV. Εκτός αν οι κουτσομούρες ήταν το ΙΙΙ.

orestis είπε...

I manitarosoupa
II patsas
III koutsomoures
IV krepa

ektos kai an 3exnao kanena