Φόνος


Είναι νύχτα. Μια δύνη αφήνω να με παρασύρει
σ’ άλλα κορμιά, κι ας με οδηγεί μονάχα εκείνη.
Δεν τον βλέπω τον ήλιο το πρωί σαν ξυπνώ
Η μυρωδιά της νύχτας έχει φωλιάσει εδώ.
Τα ουρλιαχτά έχουν ποτίσει τους τοίχους
κι εγώ εγκλωβισμένη εδώ, ν’ αφουγκράζομαι ήχους.

Μη ρωτήσεις, τι σημαίνει στα χέρια το αίμα
Είσαι εσύ, που σου μιλάω με το βλέμμα
Το μυαλό μου θολό. Η λογική καταρρέει
Πίνω κ ας μη μεθώ, μόνο η σιωπή μου απομένει.

Τι νιώθω; Γιατί; Πώς το ‘κανα αυτό…

Την ψυχή μου στα χέρια τα νεκρά τη θωρώ.
Κύμα ψηλό με κυνηγάει, θα με πνίξει
Μήπως θέλω τελικά να πνιγώ…;

Τα δυο άψυχα μάτια με κοιτούν χαμηλά

Έχω μπλέξει τα λόγια, η αρχή πουθενά.
Ψάχνω λίγη αλήθεια στο γυμνό σκηνικό
Μόνη αλήθεια η νύχτα θα με πάρει θαρρώ…

5 σχόλια:

orestis είπε...

:-o

exo meinei afonos. makran to kalitero sou, pi8anotata to kalitero edo mesa.

Scarbo είπε...

Evh sygxarhthria, htan oti xreiazomastan gia na 3ekolhsoyme
Anatrixiasa kopela moy

gfoufoutos είπε...

psarwsa asxima.

poly asxima omws.

kommenes oi malakies me tin evi,kati kserei parapanw!

orestis είπε...

foveri simptosi! exo mplouza me autin tin eikona!

stratigos είπε...

fono ekane glyko
anupofora siwpilo


tipote allo den exw na pw