Βοήθεια γειτόνοι

Δημοσιεύω εδώ το ποίημα μιας πολύ αγαπητής μου φίλης με έντονες καλλιτεχνικοσεξουαλικές τάσεις. Αυτό το ποίημα έχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Η δημιουργός, η οποία παρεμπιπτοντως επιθυμεί να μείνει ανώνυμη και στο εξής θα χρησιμοποιεί το ψευδόνυμο Στυλοδονήτρια υπέφερε από χρόνιο πρόβλημα υπέρμετρης και βασανιστικής σεξουαλικής διάθεσης. Σε μια προσπάθεια να την βοηθήσω να αντιμετωπίσει τη δυσάρεστη κατάσταση διοχετεύοντας όλη αυτή τη σεξουαλική ενέργεια σε μια δημιουργική ενασχόληση, της δώρισα μια πρωτότυπη συσκευή που συνδυάζει τι λειτουργία ενός στυλό και ενός δονητή και την παρακίνησα θερμά να γράψει κάτι για μας. Ιδού λοιπόν το εξαιρετικό κατά τη γνώμη μου αποτέλεσμα. Εύχομαι να μπορούσα να σας δείξω και το πρωτότυπο χειρόγραφο με τα τρεμουλιαστά γράμματα, αλλά δεν είναι όλοι σ'αυτό τον κόσμο τόσο τυχεροί όσο εγώ. Να βρείτε δική σας σεξουλιάρα φίλη λιγούρια!



Βοήθεια γειτόνοι

Έχω μια φίλη καρδιακή
που 'ναι καταρραμένη
κ όπως κ να το κάνει
σε οργασμό δε φτάνει.

Ήρθε εψές στο σπίτι μου
με δάκρυα στα μάτια
και με ρωτάει σαν έχει πιει
«Μην εχεις κανένα γνωστό
ή φίλο ή κουμπάρο
να τονε πάρω?
Σ' όλο τον κόσμο κάθησα
τη μέση μου χαλάλισα
μα οργασμό δεν είδα.

Πήγα μέχρι την Αφρική
και Βεδουίνου είδα πουλί
και μέχρι τη Χαβάη,
μα δε με πάει…

Με Σουηδό ξεσκίστηκα
και μ' ακροβάτη πρώτο
μα τίποτα γαμώτο!

Πήγα και στην Ασία
Κινέζο κι αν δοκίμασα
Ήτανε μαλακία.

Γι' αυτό εσύ φίλη μου καλή
στείλε μου δυο κοπέλια
δοκιμασμένα αλλά και μη
να δω χαρά στα σκέλια!»

Πολύ την ελυπήθηκα την καψερή τη δόλια
Τα άκρα μου παγώσαν
Όλοι όσοι κι αν προσπάθησαν
ποτέ δεν την τελειώσαν.
Γι'αυτό λοιπόν αγόρια μου
Με ποίημα εκλυπαρώ σας
Μ' ένα καλό γαμήσι
όποιος μπορεί ας βοηθήσει.

3 σχόλια:

Scarbo είπε...

Alloy einai to problhma
gi ayto poly mhn psaxnei
mhte sthn kina xara 8a brei
mhte me kana araph

Na anoi3ei prepei orizontes
na balei fantasia
Ki anti gia kana kyrio
Na brei mia kyria

orestis είπε...

apapa mas diegeirate tin...fantasia proi proi

Eve είπε...

einai mia proklhsh pantws gia kathe antra. Poios einai toso sigouros oti tha ta kataferei arage?