Ηθοποιος θα πει φως


Θελω να γινω ηθοποιός
να μπω μες στο πετσί ενος ρόλου
στην Επιδαυρο να παίξω Αντιγόνη
να γινο πρωταγωνιστής σε εργο του Φωσκόλου

Και στο Hollywood σαν παω
να με υποδεχτούν μετα βαίων και κλάδων
ο Spielberg να μου κανει πιπες
στο Beverly Hills να ειμαι ο Brandon

θα έχω αδερφή την Brenda
και θα πηδαω και την Kelly
γιατι να μην παω? ειμαι ωραιος
και το κορμι εχω απο χέλι

μετα να παω στα φιλαράκια?
παντα ηθελα να μουν ο Ross
να χω για γκομενα την Ratchel
και ολο να γινομαι γαμπρος

στα X-files να μου 'να ο Μolder?
ή μηπως να γινομουν Βatman?
μηπως ο στρατιωτης Ryan?
λετε να καταληξω barman?

Το οσκαρ καποτε θα παρω
τη μανα μου θα φχαρισταω
τοτε ο brad pitt θα ζηλευει
και τη jolie θα του την φαω

μα το καλυτερο απο ολα
πρωταγωνιστης ειναι σε τσοντα
μα το πολυ πολυ για μενα
ειναι ροδα τσαντα και κοπανα

Δεν υπάρχουν σχόλια: