Διάταγμα Ανεξιθρησκείας

Αρθρο I.

Εγώ ένας άπιστος, χωρίς θρησκεία
βλέπω τα μεταφυσικά μ' αδιαφορία
Και μια που τέτοια εγώ δεν τα πιστεύω
καμιά φορά μπορεί να κοροϊδεύω
Κι όμως δεν παραβλέπω την αλήθεια
πολλά κορίτσια ότι έχουν τη συνήθεια
τα όμορφα μάτια τους στη γή να ρίχνουν
και τους σταυρούς στα στήθη τους να σφίχνουν
Με ταπεινότητα να γονατίζουν
καθώς παπάδες γύρω θυμιατίζουν
Στον άγιο τάδε τάματα να τάζουν
μ' ευλάβια γλυκά ν' αναστενάζουν
Αυτά λοιπόν τα θαύματα της φύσης
απ' την καρδιά σου έξω πώς ν' αφήσεις;
Πώς να τ' αντέξεις νά' ναι εκτός εμβέλειας
Απ' αφορμή αυτής τους της αφέλειας;


Αρθρο ΙΙ.

Τί να με κόφτει εμένα αν σ' εκκλησίες
Μετάννοιες κάνεις και τις ψαλμωδίες
απ' έξω ξέρεις; Κι εξομολογείσαι
και όλα αυτά που κάνουμε αφηγείσαι;

Δεν θα με κάνει τάχα και μουνόδουλο
να ξέρω πως γουστάριζες Χριστόδουλο
Για τις ταυτότητες αν πήγες να υπογράψεις
Μια και τα αίματά μου ξέρεις να τ' ανάψεις

Άμα το βράδυ το περνάς μαζί μου,
τη νύχτα αν αμαρτάνεις στο κορμί μου,
να κι αν στα τέσσερα πέφτεις και την αυγή
αναριγώντας στου μουεζίνη τη φωνή

Αν στο Θιβέτ το Βούδα αναζητήσεις
Τί να με νοιάξει; Μόνο μην ξυρίσεις
τα ωραία μαλλάκια, για να στα τραβάω
πίσω, και το λαιμό να σου φιλάω

Άμα στο δάσος παγανιστική
νύχτα να κάνεις θέλεις τελετή
και να μιλήσεις στους θεούς της φύσης
γιατί μ' αυτό να με στεναχωρήσεις;

Τι με πειράζει αν τρέχεις στις Ινδίες
για διαλογισμούς και μαλακίες
και τους λεχρίτες τους γκουρού αγκαλιάζεις
αφού από μέσα μου το κτήνος βγάζεις;


Άρθρο ΙΙΙ.

Έτσι λοιπόν, σε πνεύμα ομονοίας
διάταγμα βγάζω ανεξιθρησκείας
και καταγγέλω πάσες τις διακρίσεις
για τα πιστεύω ανατολής και δύσης
Την ημισέληνο ή και το σταυρό
θα προσκυνήσω ότι έχετε ιερό
Μα συγχωρνάτε μου κι εσείς κορίτσια
τα βρώμικα κι αμαρτωλά μου βίτσια
Που είστε κι εσείς σαν τα νερά τα κρύα
ό,τι πιο κοντινό έχω σε θρησκεία
Κι αθάνατη αν είναι μου η ψυχή
Πα στα κορμάκια σας θ' αναστηθεί.

8 σχόλια:

gfoufoutos είπε...

poly eyxaristi ekpliksi apo ton mitsara.

(fwtia tha pesei na mas kapseiiiiii)

Fousekis είπε...

Epos! 8a to kollhsw eksw apo ton Agio Pantelehmwna. Ypera8eiko poihma.

Ανώνυμος είπε...

εεεε...τί να πω!!!Δεν περίμενα και κάτι λιγότερο από την απόλυτη καλλιτεχνικά ποιητική σύλληψη ενός υποκινητή του έρωτα!!!!
(Μητσάκο νομίζω ότι πλέον κατοικείς με τους Ημίθεους και βάλε μετά από τέτοια σχόλια-άκυρο το 50ευρω ,πάμε για 100ρικο!!!)-κάνεις θρησκεία από μόνος σου!!χαχαχα!!!

Ανώνυμος είπε...

prowthw talenta. endiaferesai?

gbhimself είπε...

Λοιπόν ακούστε με καλά...εδώ έχουμε μια κλασσική περίπτωση προφήτη Ο Οποίος αφού δεν πιστεύθηκε στον τόπο του δίδαξε & διδάσκει σε ξένη γη...Το νόημα ξεκάθαρο & απλό. Όσο για την εκφορά του ποιητικού λόγου έχοντας μαθητεύσει πολλά χρόνια στο πλευρό Του λέγω πως ότι & να πω είναι λίγο. Ο Δάσκαλος πλέον ζώντας ταυτόχρονα & στους 2 κόσμους, τον υπαρκτό & του ονείρου, βλέπει καθάρια πια τις ιδέες & τα φαινόμενα που αποτελούν τον ορατό μας κόσμο.

Ευχαριστώ Σε Δάσκαλε. Δεν είμεθα άξιοι...

σεμνά & ταπεινά...

Dimitris είπε...

δέκα στα δέκα
γι'αυτή τη θεωρία

και μιας και το πι-έιτς-ντί είναι μια μαλακία
τηλεφώνα τώρα στην 'Εστία'

orestis είπε...

epiko aristourgima.

evakos είπε...

Kali anastasi bre! Eithe o Kyrios na se aksiwsei....