Η Μπαλαντα Του Συναχομενου Ωριλα

καθε βραδυ κ πρωι
σε περιμενω στη στροφη
κ απτην ψυχρα την πολυ
μου χει ερθει καταροη

εχω δαγκωσει το καυλι
κ η μυτη μου τρεχει σαν αρνι
λιγο πριν φτασει η λαμπρη

τα χαρτομαντηλα σκληρα
ειναι να τριβεις τραχανα
μου καναν τα ρουθουνια "να"
σκατα!τωρα βουλωσαν κ τ'αυτια

ωημε,τι το θελα εγω ντουγρου
να βγω με σενα ραντεβου
της μυτης τις εκκρισεις μου σκουπαω
κ ολο εσενα καρτεραω

ξαφνου μαθαινω πως εσυ
με αλλον ειχες συμπτηχθει
η πιεση μου φτανει διακοσια
"ελα δω μωρη αν εχει κοτσια"

στην καρδια μου σε ειχα παναγία
κ ταξιδακια στη φρυγία
τωρα ομως δε θα μεινω στην απραγια
σε περιμενει ρινορραγία

4 σχόλια:

gfoufoutos είπε...

milame to blog exei afiniasei!

kai o pixis exei anevei se dystheorita ipsi...

bravo paidia aytos o kallitexnikos istros me exei enthoysiasei!

orestis είπε...

gelaga apo ti stigmi pou diavasa ton titlo

kopernike mporeis na 3ekiniseis mia poiitiki sillogi sto idio ifos, px na grapseis gia ton koutso or8opediko ,ton tiflo of8almiatro i ton anikano sexologo. exei psomi i ipo8esi

mitsaras είπε...

Xairetizw me en8oysiasmo thn prwth kata8esh toy kopernikoy sto fantomiko blog. Ei8e na einai to prwto apo polla empneysmena poihmata poy 8a diabazontai ws klasika apo tis epomenes gennees eis toys aiwnas twn aiwnwn.

kopernikos είπε...

χαιρετιζω κ εγω με τη σειρα μου το φαντομικο μπλογκ κ τους συμπλογκιτες μου!ο ορεστης(aka μιου) το καταλαβε.αυτη ηταν η ιδεα,μια σειρα ιατρικικου περιεχομενου ποιηματων με καταστραμενες ειδικοτητες.

ΩΩΩΩ θεοι της ηδονης κ του παθους δωστεμας εμπνευση κ ψηλολυγνες μουσες για τα δημιουργικα βραδια...
(ομηρος,φαντομιαδα,ραψωδια ιβ',στ.69)