Ο Διάλογος Του Ταρίφα

Κίτρινα, πράσινα και μπλε
κάποια κλασσικά, άλλα καμπριολέ
αλωνίζουν τους δρόμους σαν τρελά
με οδηγούς πρόσωπα-βλέμματα αρπακτικά.

Ταρίφας
Δύσκολη είναι ετούτη η δουλειά
θέλει κότσια δεν είναι αρχιδιά
η ταρίφα της ζωής είναι σκληρή
μα εμείς γενναίοι μου ταρίφες αντέχουμε εκεί.

Πελάτης
Το γλύψιμο σου αγγίζει το τέλειο
το ταλέντο σου χρειάζεται ευχέλαιο
δουλεύεις για να βγάλεις τα προς ζειν
μα το βράδυ στα μπουζούκια είσαι πάντα ιν.

Ταρίφας
Ψέματα ακούγονται πολλά για μας
μην τα πιστεύεις αν μας αγαπάς
σοφία και γνώση απέκτησα πολύ
και ας λένε πως έχω μικρό πουλί.

Πελάτης
Ο λόγος σου στηρίζεται στην αλήθεια
πες μου πως σκότωσες κείνο το νίτζα?
τα μάτια σου έχουνε δει αρκετά
στον ύπνο σου ακόμη πιο πολλά.

Ταρίφας
Ψέματα άλλα δεν θα πω
το ορκίζομαι στον ίδιο το θεό
Λίγα λεφτά μόνο ζητώ
να παίξω κίνο και προπό.

Πελάτης
Κάπου εδώ είναι καλά
πόσα χρωστάω τελικά?
πρόσεξε καλά τι θα μου πεις
τα αρχίδια μου θα πάρεις μετρητοίς.

Ταρίφας
Ζημιά που έκανες πολύ.
κλείστε με μέσα στο Δαφνί
για τόση ώρα διαδρομή
30 ευρώ είν' η τιμή.

Πελάτης
Πολλά μου ζήτησες γιατί?
θα βγάλω από το μενού τ' αρνί
πάρτα και βάγερε από εδώ
καλύτερα να έτρωγα χωνάκι παγωτό.

3 σχόλια:

Dimitris είπε...

Μεγάλο θέμα άνοιξες
Ευγένη σου το λέω
και έφερες πίσω θύμησες
απ'ένα φορντ μοντέο!

Φτάνουμ' αργά μεσάνυχτα
στα Κτελ στη Ζωσιμάδων
και για Σταυράκι αγκαλιά
με πράσινο τον χάρον.

Με το που κάθομαι μπροστά
το ζώνω το ζωνάρι
κι ο ταξιτζής κοιτά στραβά
και λέει "τι το βάζει"?

Να μη τα λέω και πολλά,
εκεί που ξεφορτώνει
πετάγεται ο μάστορας
και τι γυρνά και λέει;

"Είδες που δε χρειάζονταν
τη ζώνη σου να βάλεις?"

stilvi!! είπε...

auto htan???pw pw eilirina eixa perossoteres prosdokiesapo tous paianes pou eleges prox8es...xi xi...to epomeno elpizw na mn diapseuseis tis prosdokies mou..

Phantom είπε...

ego pantos gelasa mexri dakrion
goustaro eugene
death to the false poetry!