Έμπνευσης Δυσκοίλια


Διαβάζοντας τα ποί(η)ματα
με πιάνει μέγα γέλιο!
Εγώ δεν έχω έμπνευση,
θα φταίει το τσερβέλο.

Άλλα καλά, άλλα κακά
άλλα σκατά τελείως,
είναι κομμάτι δύσκολο
να μη νοιώσεις γελοίος.

Μέσα σε τέτοιο επίπεδο
που πάω ο κακομοίρης
να στείλω τη βλακεία μου
σα να'μουνα εμίρης?

Τα πράγματ' όμως σφίξανε
σφίξανε και οι κώλοι!
-"Κοίτα να γράψεις σύντομα,
δε σ'έχουμε για φώλι"

-"Μα έχω γράψει σχόλια,
μ'επαίνους και βλακείες..."
-" Αυτά δεν είναι σχόλια!
Αυτά είναι μαλακίες!!!

Κι αμα δεν έχεις ποιήση
στο μπλόγκ για να προσφέρεις
θα φύγεις, δε θα ξαναρθείς,
στο λέω να το ξέρεις!"

Αυτά λοιπόν σαν άκουσα
έκανα τουμπεκί
κι αμέσως λάπτοπ άρπαξα
να μοιάσω ποιητή

Θα 'θελα το πρώτο μου
για Νόμπελ να΄ναι ποίημα
μα λόγω στάζι δε μπορώ
ούτε να κάνω ρίμα.

Ρίχτε λοιπόν κανά αυγό,
ωμό που δε πονάει,
ντομάτα και σαλατικό
γιατί δεν έχω φάει.

3 σχόλια:

mitsaras είπε...

mprabo re sy. poly kalh arxh, egw to h3era pws eixes talento. ante twra na pareis fora na mas baleis olwnwn ta gyalia.

gfoufoutos είπε...

koynithikan ta mpalakia toy!!

orestis είπε...

-"Μα έχω γράψει σχόλια,
μ'επαίνους και βλακείες..."
-" Αυτά δεν είναι σχόλια!
Αυτά είναι μαλακίες!!!

kati mou 8imizei auto...xaxa

oraiotato to poiima! adikeis ton eauto sou. episis, ti diaolo deixnei i foto?