ΑΧΤΙΔΑ ΦΩΤΟΣ

Μια αχτιδα φωτος ψαχνω να συνεχισω
Μια αχτιδα δυνατη θελω για να ζησω

Να σου κατι εφανει στου βουνου την ακρη
Στασου ειναι αυτη;ή με γελα το ματι;

Ωραια που διαγραφει το μεγαλο βραχο
Τετοια εικονα τρομερη για παντα θελω να'χω

Ελπιδας φως αληθινω λες να βλεπω μπροστα μου
Αχ πως θα θελα να ειναι αυτο, φωναζει η καρδια μου

Ευθης ο τοπος αλλαξε γεμισε η πλαση χρωμα
Μην βιαζεσε καρδουλα μου περιμενε ακομα

Πολλες φορες το πιστεψες ακομη το πληρωνεις
Υπουλο και καυτο ειν' το ατιμο πολυ μην το ζηγωνεις

Την πλαση την αγκαλιασε χρυσοπλεκτο ριχταρι
Χρωματιστα λουλουδια και πουλια πρασινο το χορταρι

Πηγη ζωης αθανατο τα παντα ζωντανευει
Ο κοσμος ολος χαιρεται για κεινο ναι ... χορευει

Μα ολα ειναι ψευτικα για λιγο μονο κρατουνε
Σαν πεσει παλι η νυχτια ολα θε να σβηστουνε

Ετσι σε ειδα και γω αγαπη μου σαν της μερας το τοπαζι
Ασπλαχνη εισουν σαν θεριο που τη ψυχη κατασπαραζει

Εφερες παλι τι νυχτια μα'υτο δεν με φοβιζει
Δυναμη εχω στη καρδια που ολη τη γη γυριζει

Αυριο παλι το πρωι ο ηλιος θα γυρισει
Αχτιδα θα'ρθει φλογερη ελπιδες θα με γεμισει

2 σχόλια:

orestis είπε...

mas exei piasei olous i anoi3i vlepo,pou kai na mpoun kai oi zestes ti exei na ginei

kalosir8es xari!

mitsaras είπε...

Makran to kalytero soy Xarh, eyge!
"na soy kati efanh stoy boynoy thn akrh"
o allos zhtaei kwlo mpas kai brei akrh kai sy brhkes kai thn akrh kai ton kwlo. h mhpws den htan kwlos ayto poy efanh?
:-/