Αυτοπροσωπογραφια

Ζω μεσα σε ενα σκοτάδι
που μονος δημιουργησα
τυφλος γυρίζω ψαχνοντας να βρω την ακρη
που μονος απομακρυνα

εγω ειμαι το προβλημα εγω ειμαι κι η λύση
το βλέπω πια καθάρια τωρα
το μυαλο μου ιδεες αχρηστες έχω γεμίσει
και τις αλλάζω συνεχώς ώρα την ώρα

ίσως έτσι αμυνα κρατάω απ'τον εαυτό μου
προσπαθώ να του κρυφτώ μες στην ομίχλη
μες στο λαβύρινθο των μπερδεμένων σκέψεών μου
μα κατα βάθος αυτός ξερει
τα βήματα μου αφουγκραζεται
με βρίσκει πάντα και με κρίνει

οι ανθρωποι γύρω μου σωρό, καθένας νοιάζεται
μα τους κρατώ μακριά όσο μπορώ
μόνος επέλεξα να ζω πίσω απ΄τον τοίχο
και δεν τους λεω του τοιχου αυτού τη φύση

γυναίκες πλάσματα αδύναμα
αποζητάν μια αγκαλια και δεν ρωτάν τι θα κοστίσει
ήρωες δευτερέυοντες
σε μια παράσταση σκιών
με εμενα σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή
και μόνο θεατή εμένα

2 σχόλια:

stilvi!! είπε...

mmmm...omologo oti emeina anaudh...apisteyto poihma alla 2prwth stoixh tis teleutaias strofhs kapws mou xtyphsan..oloi oi antres tou blogg 8a sympra3oun...mpravo mpravooo kai paliiii

spithros είπε...

ox...!!!!