Το Ψαρι


Προχθες επήγα μια βόλτα εις την λίμνη,
το κύμα επαφλαζε στα ποδια μου πλαφ πλουφ
εκατσα στην ακρολιμνια να πιω καφε σαν τον καρμοιρη
μια βρωμα μου ρθε τοτε! ουΦ!

κοιταω στα ποδια πανω μου αραγμενο
ενα μεγαλο ψοφιο ψαρι
να με κοιταει με το να ματι που του χε μεινει αφημενο
σαν να ζητουσε να του κανω καποια χαρη

ευθυς τον φρεντο απ'τα χερια μου πεταω
μια αναγουλα νιωθω στο στομαχι
το ποδι μου ολο φρικη το κουναω
μα χαν πιαστει τα λεπια που ειχε αυτο στη ραχη.

χτυπιέμαι εγω σαν να μαι φραπεδιερα
το ματι του συνεχεια με κοιταζει
σαν ασπρη μπιλια βουτηγμενη μες στη λερα
μα ζωντανο σαν να ναι ακομα μου εμοιαζει

παράξενη επιδραση πανω μου εχει
το ματι αυτο το σιχαμενο.
σιγα σιγα νομιζω με υπνωτιζει
σε ναρκη λιγο λιγο μπαινω

με τρομο ανειπωτο τα χερια μου κοιταω
εχουν αρχισει να γεμιζουν λεπια
και στην ουρα καπως περιεργα ποναω
για κατσε... ποια ουρα? εγω πριν ειχα ποδια!

"περιεργο πολυ" φωναζω μέσα απο τα βραγχια
"δεν ειναι φυσιολογικο" σκεφτομαι καθως πλατσουριζω
μηπως με πειραξαν τα μεσημεριανα σπαραγγια?
θα φαω λιγο πλαγκτο να το ξεκαθαρισω

....

τον χρονο πια περνω μασωντας φυκια
μπουρμπουληθρες κανω συνεχεια με το στομα
μες στα καλαμια ολο ψαχνω για σκουληκια
και κολυμπω ολο χαρα στης λιμνης μες τη βρωμα

ετσι λοιπον εγινα ψαρι μια μερα του μαιου.
Αν καποτε νεκρο το κυμα πανω σου με ξεβρασει
θα σε κοιταω οσο χτυπιεσαι γκαου μπιου
μεχρι το σωμα σου με το δικο μου μοιασει.

7 σχόλια:

mitsaras είπε...

Εξαιρετικά πρωτότυπο θέμα και καλογραμμένο ποίημα. Μπράβο. Αυτού του είδους την ανανέωση ακριβώς χρειαζόταν το blog.

Πάντως τρόμαξα λίγο. Όταν ξαναέρθω στα Γιάννενα, θα μείνω σε απόσταση ασφαλείας από τη λίμνη.

Eve είπε...

Gamato to poihma! Eixes kairo na grapseis kati toso kalo. Mpravo! Mono pou anhsyxw gia tis antidraseis pou tha prokalesei... Oriste, den exase xrono o athhnaios! Amesws na pei gia th limnh mas!

mitsaras είπε...

Όχι μόνο αυτό, αλλά αρχίζω να υποψιάζομαι και πως ήσασταν όλοι σας ψάρια μέχρι να πέσει κάποιος ψόφιος άνθρωπος μέσα στη λίμνη... Ειδικά οι Ψαροπουλαίοι...

Μπρρρρρρ...... Τι φρίκη...

orestis είπε...

oi psaropoulaoi?? xaxaaxa

Fousekis είπε...

Gamato re Oresth. 8ymizei kati apo Poe. MPravo!!!

Dimitris είπε...

Φοβερό!

Έκανες Γκάου Μίου!!!

Maria είπε...

Παιδιά καλώς σας ήβρα!! Είστε τέλειοι ποιητές!!

Υποκλίνομαι συνάδελφοι!!