Περιδιαβαίνοντας την Πίζα


Άδειοι οι δρόμοι, Κυριακή,
Σ' αυτή την πόλη τη μικρή
Είναι μια μέρα βροχερή
Κι εγώ βαδίζω στη βροχή

Ξύπνιος παρέμεινα από χθές
Στέλνω στην Εύη* sms
Είμαι στην Πίζα, περπατώ
Εσύ τί κάνεις τη ρωτώ

Το μικρό χάρτη ακολουθώ
Που αγόρασα απ' το σταθμό
Κοιτάω ξάφνου, τί να δω
Το στόμα μένει ανοιχτό

Είναι από μάρμαρο φτιαγμένος
Γύρω του κόσμος μαζεμένος
Για δεν τον δένουν με ιμάντα
Και σκύβει προς τη μια τη μπάντα;

Ο Γαλιλαίος μια εποχή
"Κι όμως γυρίζει" είχε πει
Κι εδώ που ήταν, τώρα εγώ
"Και όμως γέρνει" αναφωνώ

Στέκομαι και παρατηρώ
Τον πύργο βλέπω το γερτό
Και κίνηση είναι φυσική
Να βγάλεις την ψηφιακή

Όπως οι τόσοι εδώ οι ξένοι
Που απ' το πρωί είναι μαζεμένοι
Τον πύργο αυτόνε για να δούνε
Μπροστά να φωτογραφηθούνε

Μα εγώ δεν έχω μηχανή
Κι έμπνευση ψάχνω στο χαρτί
Και τις στιγμές έτσι πασχίζω
Κι εγώ να απαθανατίζω

Κι όσο τους βλέπω τόσο λέω
Πως ήταν τελικά μοιραίο
Τη μηχανή να την ξεχάσω
Την αξιοπρέπεια μη χάσω

Στέκουν, τα πόδια ανοιχτά
Τα χέρια τους κρατούν μπροστά
Και τις παλάμες τους σηκώνουν
Του πύργου τη γωνία καμώνουν

Σ' αυτή την πόζα όλοι μένουν
Δεν ξέρω τί καταλαβαίνουν
Σαν βγαίνει η φωτογραφία
Όλοι την ίδια μαλακία

Αν μηχανούλα μου δεν είχες παραπέσει
Λες και εγώ στο σφάλμα νά 'χα υποπέσει;
Και να πιανόμουνα ποντίκι μες στη φάκα
Το ίδιο νά 'κανα κι εγώ σαν το μαλάκα;

Κι αυτός ο πύργος τώρα που ξανακοιτώ
Σύμβολο φαίνεται να είναι φαλλικό
Κι έτσι λιγάκι που ατύχησε να γέρνει
Κάπως μου κάνει σαν να μην τα καταφέρνει

Μ' αγανακτώ που από το βράδυ ως το πρωί
Μέσα μου ζει αυτή η ίδια εμμονή
Κι όλο στο νου μου φέρνει σεξουαλικά
Πρόστυχες σκέψεις και μπουρδελοσκηνικά

Μα ενώ θυμώνω με το βρώμικο μυαλό μου
Και αυστηρά κατηγορώ τον εαυτό μου
Και του αγίου ξαναφορώ φωτοστεφάνι
Η Εύη απαντά, πως σεξ μου λέει κάνει...


*Διευκρινίζεται πως δεν πρόκειται για την evi_ole!/evign αλλά για άλλη Εύη.

2 σχόλια:

gfoufoutos είπε...

omorfes taksidiwtikes eikones plymmirisan prwi prwi tin othoni moy!

paspalismenes me elafra dosi sexualikotitas pou san tis prwines sikwmares,mporei na min tis thes alla einai panta ekei...

stratigos είπε...

aytoeinai fantomiki piesi

mpravo