Οι άνθρωποι σου φέρονται αλλιώς όταν φοράς κοστούμι


Ε, το βαρέθηκα να είμαι κουρελής
Η εμφάνισή μου φτωχική και ευτελής
Όταν το φόρεσα για πρώτη μου φορά
Ευθύς αμέσως πρόσεξα τη διαφορά

Δεν δικαιούμαι τάχα λέω, ο φτωχός
νά 'χω κι εγώ ένα κο(υ)στούμι Hugo Boss;
Να το μοστράρω που και που και να κορδώνομαι
Στο κάτοπτρο να με τηράω, να καμαρώνομαι

Στην κουπαστή του εξώστη, σαν το Βούρο
να ακουμπώ και πιπιλίζοντας το πούρο
μ' αρχοντικό το βλέμα ν' αγναντεύω
τον κόσμο να πουλώ, να παζαρεύω

Στα μήτινγκ φτάνοντας στο παραδύο
να κάθομαι με άνεση και μπρίο
και το μπατζάκι να σηκώνω φάλτσα
αποκαλύπτοντας τη μαύρη λεπτή κάλτσα

Ιντερλούδιο:
Ως γνωστόν, άν η κάλτσα δεν είναι "Καρούζος"
τραγικόν, σαν στην πίστα το πόδι λυγίσεις
γελαστός, παλαμάκια και πας να χτυπήσεις
μικροαστός, για τις γκόμενες θα καταντήσεις

Να γίνω έτσι, εν μία νυκτί
κοινωνική μονάδα εκλεκτή
όχι παρείσακτος σαν το Σκαθαροζούμη
και όλα τούτα θα τα οφείλω στο κοστούμι

Αλλιώς
είμ' ένας λέτσος και μισός
κι ουδείς θα δώσει ιμπορτάντζα
σε μένα - μία λαϊκάντζα.

6 σχόλια:

gfoufoutos είπε...

i anamoni telika aksize ton kopo,
tin anavroxia espase i kalokairini kataigida toy mitsoy poy irthe gia na potisei ton agono pneymatiko diadiktiako mas topo! kai an ayto to site dimioyrgithike opws leei kai i eisagwgi epeidi zitame ena prama ''κάντε μας μάγκες με τα εγκωμιαστικά σχόλιά σας!'' o mitsos einai o pio magkas apo oloys!!

Ανώνυμος είπε...

re gamato ontws! parepiptwntos: sta meeting me koustoumi tha pigaineis sto eksis?

mitsaras είπε...

Ναι! Όπως ακριβώς με βλέπεις στη φωτογραφία!

stratigos είπε...

o foufoutos ta eipe ola

aaa kai i foto poly kali

gamo ta kouremata dike mou

Dimitris είπε...

Φιλαράκι,

έχεις απόλυτο δίκιο για το κουστούμι (όχι ότι έχω δοκιμάσει) θα πω στον πατέρα μου να αρχίσει να φοράει. Στις ορειβασίες...

Eve είπε...

...kai mia gynaika tha prepe na grapsei poihma me titlo "oi anthrwpoi sou ferontai diaforetika otan foras fousta"

poly wraio poihma, bgalmeno apo th zwh!